Blog > Komentarze do wpisu
Bola miesnie

Popracowalam wczoraj w ogrodku odrobine, i juz mnie dzisiaj wszystkie miesnie bola, ledwo chodzic moge. Swoja droga nie zdawalam sobie sprawy z dwoch rzeczy:

1. Praca w ogrodku jest taka ciezka;

2. Mam taka slaba kondycje.

Chyba sie spoleczenstwo "zasiedza", albo moze nazwijmy to rozleniwia. Nasze babki, prababki w ogrodku pracowaly, i nic im nie bylo, wysmialyby moje bolace miesnie. Pomimo, ze na silownie nie chodzily, to i tak byly szczuplejsze, i mialy lepsza kondycje. A teraz tak przecietnie to chyba jedyna gimnastyka to spacer do auta.


Yesterday I worked in the garden for a bit, and today all my muscles hurt, I hardly can walk. By the way, I didn't realize two things:

1. Gardening is such a hard job;

2. I'm very unfit.

I think the society is getting more lazy. Our grandmothers, greatgrandmothers were working in the garden (ok, in England it's different, people still do gardening there), and they were ok, they would laugh at my muscle ache. Although they didn't go to the gym, still, they were slimmer and fitter. And nowadays on average I think the only gymnastic people get is the walk to the car and back.

niedziela, 28 listopada 2004, sylwiastep
TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: